5 ianuarie 2009

Friend

Tarziu. Oboseala ma termina si ma determina sa dorm chiar si asa, intr-o pozitie destul de incomoda. “Lucrul” ce ma tine treaza e muzica.
Si e un sunet cald, placut, care provoaca dependenta.
Se repeta de 3 ore si tot nu ma pot satura. E atat de expresiva, iti atinge sufletul doar cu primul sunet.

Pe langa frumusetea ei, are si o valoare sentimentala. Caci, toate melodiile ne amintesc de o persoana anume sau de un lucru anume, drag noua.
Si asa, aceasta linie melodica imi da fiori inca de la prima ascultare. Ne-am schimbat doar noi, sentimentul a ramas.. M-a dus intr-o stare de inconstienta si ma face sa gandesc cu sufletul, departe de lumea asta.

Daca dau pagina cartii vietii mele, esti peste tot. N-ai lipsit si n-am lipstit de la nicio ocazie importanta din vietile noastre.
Te-ai strecurat cu multa usurinta in sufletul meu, ma certi ca pe un copil cand gresesc, esti mereu langa mine si ma accepti asa..cum sunt eu, si ce e mai important e ca toate aceste lucruri le faci cu drag! Cum as putea sa nu te iubesc? You are my best friend!

2 comentarii:

  1. http://tell-the-word.blogspot.com/2008/12/q.html

    din partea unei egoiste, narcisiste, ah la dracu, ce ma iubesc si ce te iubesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca toti ne dorim un astfel de prieten care sa ne fie aproape in fiecare moment fie el bun sau rau...Pentru mine...adevaratul prieten si cel care ma face intotdeauna sa uit de probleme este muzica...imi place ce ai scris...tine-o tot asa:D:*:*

    RăspundețiȘtergere